Thursday, October 1, 2009

Keluarga Bahagia


Ni adalah gambar kiteorang time kat Pantai Bachok. Time siang tu happy la tp bile malam.. Nisya nangis dari 8.30 hingga pukul 11 lebih dia non stop nangisss jer... pening kepala time tu nak pujuk dia suruh tido. Nisya ni ada satu habit, dia suka tunjuk benda benda yang dia nak tau, mlm tu dia asyik tunjuk arah pintu n satu sudut kat rumah mak mertua tu... tp kat situ xde ape pun, time tu timbul jgk la perasaan takut, bile hubby dh sampai dia plak try pujuk.. still nangis jugak.. akhir nyer kakak ipar tanya, korang gi mane siang tadi, n aku pun bg tau la dgn bangga nyer ckp gi pantai bachok... n dia kata nisya kan xberapa sihat dia ada selsema so mesti ada bende ikut dia balik... lps tu dlm 10minit gitu, kakak ipar rasa seram sejuk n naik bulu roma dia.. lps tu hubby plak naik bulu roma tp aku x rasa ape ape pun.. Untuk mengelakkan daripada berlanjutan, kiteorang letak Surah Yassin kat bwh bantal nisya dan aku pun mainkan ayat Qursi (yg memang ada dlm hp) tu kat nisya.. ayat qursi tu repeated sampai pagi n nisya pun tido sampai pagi jgk...
Tu salah satu pengalaman aku kat sana la... so sampai hari ni kalau nisya nak tido aku play kan ayat qursi kat dia sampai aku nak tido baru off. mcm macam la happen kat sana...

No comments:

Post a Comment

Ade ape ape pendapat..